fredag

Vi. Hemma igen.

Åh, äntligen hemma i norr igen! Etapp 1 avklarad.
Så skönt att gå på gräs, gunga i hammocken och andas in något svalare luft. Eftersom vi kommer åka ännu längre upp imorgon (Etapp 2) finns det risk för att det blir färre uppdateringar här. Med tanke på att mobilen knappt har täckning där uppe så tvivlar jag på att min dongel till datorn funkar. Och efter den sista stigningen (Etapp 3) är det nog röksignaler och stenristning som gäller.

Men mycket loppisfynd ska det bli och så fort jag får chansen ska jag försöka få upp dem här. I alla fall för att avslöja var loppisarna finns i år.


Här är en bild från mor & fars "finrum" med utsikt mot den lummiga trädgården. Vasen är ett loppisfynd hon gjorde på deras norrlandsresa och ska bli en present till ett av hennes barnbarn. Roserna plockade jag bara för nåra minuter sedan. Det är nästan svårt att välja bland alla skönheter. Rosor är magiska. Och så mycket sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer