fredag

Finfredag 36/2011




Jag ser nu att mina vita vinterben inte skiftat färg fast det kom en sommar emellan. Well, det spelar väl mindre roll nu. Med hösten kommer ju möjligheten att ha vilken färg man vill på benen. Blåa, gröna, gula. Det tackar vi leggingen för. Med 13 grader och regn kommer jag nog styra upp även den här outfiten med ett par tjockare strumpbyxor. Strösselklänningen (visst ser det ut som trössel!?) har jag köpt på Huvudsta Loppis för 40 kronor. Jag har, trots det slinkiga tyget, lyckats lägga upp den nästan två decimeter. Och ibland piffar jag till den med det röda skärpet. Men inte idag. Idag blir det blå kofta istället.

3 kommentarer:

  1. Hallon/lakrits-strössel! Jättefin!

    SvaraRadera
  2. Söt klänning!

    Vilken mysig blogg du har, har precis hittat hit.

    Kram D

    SvaraRadera
  3. Tackar, tackar! Kul att du hittat hit D - välkommen! :)

    SvaraRadera

Läs mer