söndag

Dukat

Känns lite skamligt att visa upp en duk så här ostruken. Men det är liksom vad som bjuds idag. Jag hinner inte med mer den här helgen för projekten är så många och tiden allt för knapp. Men om man har överseende med vecken så ser man vilken ortroligt snygg duk jag har i mitt kök just nu. Så rätt på ett matbord i teak kan jag lova.

Och duken har riktig fyndfaktor faktiskt. Den låg i en sådan där fyndlåda som man bara drömmer om. En sådan som är fylld med all världens textilier och som kostar bara 20 kronor. Jag slog till och fick faktiskt en hel del annat användbar med på köpet också. Men just nu. Då är det rutigt som gäller hos oss.

3 kommentarer:

  1. Jag tror jag dånar, vad snygg den är!

    SvaraRadera
  2. Struken eller ej...Strunt samma för duken är sååå fin ändå.

    SvaraRadera

Läs mer