fredag

Finfredag 48/2011





December. Och nu är det dags att börja julförberedelserna på allvar. Jag toppar denna fredag med rött, rött, rött. I julens tecken om man så vill. På etiketten står Darian petites. Helt okänt för mig. Klänningen är i alla fall inköpt någon gång förra hösten. Men jag har inte använt den ungefär sedan dess. Jag kommer inte ihåg om jag köpte den på Myrorna i Sollentuna eller Sumpan. Men jag har en bestämd känsla att den kostade 135 kronor. Ett fint pris för en röd klänning.

Go helg!

4 kommentarer:

  1. Jättefin! Den hade jag med köpt om jag sprungit på den!

    SvaraRadera
  2. Underbar klänning, precis min stil, love it!

    SvaraRadera
  3. Gillar den skarpt! Färgen, knapparna och de långa ärmarna. Att leta efter. :)

    SvaraRadera
  4. Det här är verkligen an favorit. Det enda krukset är att fickorna alltid måste vara ordentligt strykta annars står de rakt ut. Men vill man vara fin får man lida pin heter det ju :)

    SvaraRadera

Läs mer