fredag

Finfredag 43/2011






Det blir en light-Fredag idag. Bara kjolen och skorna som är loppade. Kjolen hittade jag på Myrorna i Sollentuna förra veckan och det är så roligt att orginalskärpet sitter kvar. 105 kronor fick jag betala. Skorna är fodrade och dom fyndade jag för 100 kronor på loppis i Sollefteå i somras. Jag har alltid velat ha ett par näbbskor. Det går ju knappast att möta vintern på ett bättre sätt. Och strumpbyxorna gick naturligtvis sönder precis när jag skulle åka hemifrån så nu är de svarta istället. Men det går ganska bra det också.

Trevlig helg!

5 kommentarer:

  1. Bra kombination - Penn-Kalle och gammal kryddburk - jag tror att jag tar efter! Jag har kryddburkar i Gefle-brunt och Penn-Kalle i teak.

    Hälsningar,
    Kristina

    SvaraRadera
  2. ååå vilka fina näbbskor;) Avis;)//Petra

    SvaraRadera
  3. Visst är dom. Och så sköna :)

    SvaraRadera

Läs mer