onsdag

Byggfabriken - bloggen


Måste bara tipsa om en blogg som fångat mitt intresse på sistone. Här finns massor av fina bilder, information och inspiration. Byggfabriken bygger bland annat måttbeställda kök och har också en hemsida där man kan botanisera om man skulle vara i stånd att renovera sitt hus eller lägenhet. Jag ska inte göra mer reklam för det. Men i bloggen visar de bland annat upp smakprov på kök de byggt. Inte bara retro förstås. Utan en ganska skön blandning av olika tidsepoker.

Kolla in det här till exempel. Förutom att köket är grymt snyggt blir jag fullkomligt till mig över golvet. Du kan också få lite härliga 40-tals bilder från hela Sverige knäppta av Daniel Fredrik Bruno. Älskar kläderna och feelingen. Och hattarna förstås. Slutligen, det sista jag måste nämna. En bildkavalkad på då ännu orenoverade kök. Titta och njut!

Källa: Byggfabriken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer