tisdag

Pysselkväll

Nu är det dags igen. Till veckan är det tre veckor sedan vi hade den första pysselträffen och nu måste vi pyssla mera. Det fina med att komma igång som vi gjorde då är att jag faktiskt pysslar mer hela tiden. Jag har gett mig tusan på att jag ska lyckas virka något som varken buktar eller trattar sig. Och titta här. Efter helgens idoga arbete har jag fått ihop inte mindre än tre riktiga små väskor. Nästan raka liksom.

På tisdag den 31:a januari tänkte jag att vi träffas igen. Och vi kör samma upplägg som förra gången i övrigt. Maila mig om du är sugen på att pyssla med oss. Vi börjar vid sju, jag bjuder på fika och du tar med dig ditt pyssel.

Finnemang eller hur!?!




3 kommentarer:

  1. Nämen oh, så händig du är, jättefina saker!

    SvaraRadera
  2. Tack, det är precis så där mycket inspiration man får av pysselkvällar :)

    SvaraRadera
  3. Nämen Lovisa! Nu törs ju inte jag komma dragandes med min osymetriska "halsduk" ;) Det var väldigt fina små väskor du fått ihop.
    Ses på tisdag!

    //Therese

    SvaraRadera

Läs mer