torsdag

Ask

Vi har ju pratat om det här förut. Hur svårt det är att låta bli lockaskar och burkar. Nästan omöjligt faktiskt. De finns ju i alla former och färger. Något för alla smaker liksom. Den här lilla, lilla asken i trä till exempel kom med på köpet hos Hårga Antik. Helt enkelt bedårande. Jag lade på ett lager halvmatt lack efter att den fått en rejäl skrubb. Annars var den i precis perfekt skick.

Och jag tänker att alla borde köpa små askar och burkar för ingenting på loppis. De är ju perfekta presentaskar. Personligt så det förslår. 

4 kommentarer:

  1. Den var verkligen charmig, och jag som är så svar för körsbär. :)

    SvaraRadera
  2. Vilket bra tips att köpa som presentaskar! Din NKask har inspirerat, så numer letar mitt öga askar också, fast främst till mig själv då.

    SvaraRadera
  3. Härligt, det finns så mycket fina askar. Det är bara att fynda på!

    SvaraRadera
  4. Den hade jag också köpt om jag sprungit på den,) väldans söt;) Jag har körsbär in tatuerat bakom mitt högra öra så att jag alltid har dem med mig;:)

    SvaraRadera

Läs mer