måndag

Pallen - så gick det sen


För några veckor sen visade jag upp mitt auktionsfynd. Den världssnygga pallen som behövde kläs om. Och faktiskt, så blev det gjort. Och här är resultatet.

Tyget är köpt på ROOM och kommer från Ceannis. Och jag blev riktigt nöjd. Pallen blev inte lika uppstudsig som innan. Men den passar perfekt med soffan. Det gula i tyget är nästan samma färg som fåtöljen vi väntar hem i januari. Och dessutom ser den grym ut mot vårt mörka trägolv. Och hey! Jag kan ju bara klä om den i fall jag tröttnar...


6 kommentarer:

  1. Jättefin blev den! Tyget är underbart!

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Väldigt snyggt och tidlöst tyg! Och älskar din gröna prickiga bakgrund!

    SvaraRadera
  3. Tack å tack! Jag är så nöjd över att det faktiskt blev gjort. Det gäller att smida när järnet fortfarande är varmt liksom. Men taggad blev jag - nu vill jag ha fler projekt!

    SvaraRadera

Läs mer