fredag

Fynd, fynd, fynd, så många fynd!

Som jag har fyndat under min vecka i Ångermanland!
Så snart jag har fått igång datorn skall jag dela med mig av mina små skatter.

Jag kan reda nu tipsa om lite olika loppisar. Först ut blir då en favorit: Loppis i Näsåker. Ser kanske inte mycket ut för värden men får man bara lite tid på sig så kan man hitta ett och annat. Här har jag varit tre gånger den gånga veckan.

Utefter Riks 90 mot Junsele fanns en liten gårsloppis i Gårelehöjden. Jag gjorde några små fynd där även om det inte fanns så väldigt mycket. De skulle ha öppet hela sommaren.
Väl i Junsele fanns det bara två loppisar i sommar (förra året var Junsele dock en hot spot för loppis älskare!). Jag hittade inte så mycket men om man vill fynda verktyg eller mindre möbler kan de kanske vara bra att titta in.

Veckans bästa loppis hittade jag i Resele på Tengsta Hembygdsgård. De har bara öppet Onsdag och Söndag mellan 18-20 men oj vad det fanns grejer att fynda. Du bör ha massor med tid och likasinnade med dig dit. Tror att det fanns ytterligare två små loppisar i närheten av Resele.

På väg söderut åkte jag förbi massor av både stora och små loppisar (hade tyvärr inte tid att stanna själv) och det verkar verkligen vara en fin loppis sommar. Även denna vecka ska få bjuda mig på lite fynd, jag satsar på minst en loppis om dagen. Kanske en auktion också om jag har tur.

So long, så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Läs mer